Navnet Sermo stammer fra latin og betyder samtale, diskussion, tale. Vi ønsker, at hjælpe virksomheder med, at føre en samtale med deres kunder.

Kort sagt give kunderne en stemme og få en struktureret dialog igangsat, således at alle kunder bliver hørt og ikke kun dem der “larmer” mest.


Etableret i 2002

 

sermo, som blev etableret i 2002, arbejder med dataindsamling, analyse og rådgivning.

Vi har gennem årene oparbejdet meget stor ekspertise indenfor specielt tilrettelæggelse, gennemførelse og afrapportering af telefoniske interview, men også web-baserede interviews er et af vore meget anvendte produkter.

Vi tilbyder derudover hjælp og rådgivning i forbindelse med udformning af spørgeskemaer, korrekturlæsning, metodisk og sproglig feedback.

Meningen med sermo er, at vore kunder opnår stor værdi i vort samarbejde, og vore medarbejdere oplever sermo som en god og ordentlig arbejdsplads.

Sermo har gennem tiden arbejdet for en lang række forskellige virksomheder, bl.a.:

  • Danske Bank

  • home

  • BL - Danmarks Almene Boliger

  • Topdanmark

  • Kollegiekontoret i Aarhus

  • Contesta

  • Erhvervsakademi Aarhus

  • Dansk Handelsblad

  • DTU

  • SAB Svendborg